Букмекерська контора Паріматч провела масштабне оновлення

Нова сторінка в історії БК Паріматч була відкрита у лютому 2019 року з масштабного оновлення, що зачіпає дизайн сайту, логотип, кольорову схему і багато іншого. Ребрендинг вже припав до душі багатьом любителям ставок, адже взаємодія з майданчиком стала не тільки швидшою, а й приємнішою.

До трансформації букмекера було залучено як міжнародне маркетингове агентство Digital Choo (DC), так і обличчя UFC - боєць Конор Макгрегор у якості бренд-амбасадора компанії.

Основні зміни

Старий і новий логотип букмекерської контори Паріматч
Зліва - старий логотип, справа - новий логотип Паріматч
Реєстрацiя

Непомітна з першого погляду, але ключова модифікація - зміна фірмового кольору на більш яскравий і зухвалий "Electric Yellow" ("Заряджений Жовтий"). Разом з ним змінам піддався і логотип компанії, який отримав різкість і прямі лінії замість колишнього непоказного лого. Не оминули дизайнери стороною і зовнішній вигляд сайту: ширина сторінки і блоків зросла, що робить гру з широкоформатних екранів зручніше і простіше, а відображення лінії набуло більш елегантний і сучасний вигляд.

Новий слоган "Заряджений перемагати", що прийшов на зміну "Грають вони - виграєте ви", тепер тісно пов'язаний з найменуванням нового кольору і концепцією оновленої платформи, що асоціюється з динамікою, енергією і азартом.

Одним із результатів виконаної роботи став рекламний ролик, орієнтований на міжнародну аудиторію. У промо-відео головну роль виконав воркаут-блогер Іслам Бадургов. На це місце його затвердив боєць UFC Конор Макгрегор, чий особистий тренер зараз тренує самого атлета з Казахстану.

Інша важлива деталь ребрендингу торкнулася норми написання назви компанії. Якщо раніше допускалося написання найменування з дефісом, то тепер єдино вірним є Паріматч (або Parimatch).

Серед інших змін - оновлення маркетингової кампанії по залученню клієнтів. Тепер букмекер пропонує відразу три бонуси для нових користувачів:

Для зарахування бонусних коштів на рахунок гравцеві буде потрібно здійснити деяку кількість ставок на певну в умовах програми суму.

Еволюція бренду

Вхiд

На ринку онлайн-ставок букмекерська контора Паріматч з'явилася в 2004 році. Тоді і вийшла в світ перша редакція сайту, сувора і функціональна за мірками дизайн-індустрії того часу.

У 2009 році виросло охоплення подій, а разом з ним структура сайту переросла з сторінкового виду в блоковий.

Перше масштабне оновлення 2011 року, значно перетворило візуальне сприйняття, а з новим логотипом бренд став більш впізнаваним.

В 2013 році був перероблений розділ Live-ставок, простір сторінки використано більш ефективно в порівнянні з попередньою модифікацією.

Останнє оновлення 2019 року ознаменувалося першою в історії компанії зміною фірмових кольорів - з помаранчевого на жовтий. Дизайн сайту піддався масштабним оновленням, проте розташування блоків і меню залишилося незмінним, що не викликатиме дискомфорт для беттерів при переході зі старої версії.